fredag 25. mars 2016

Jeg har fått fast jobb!

Whooohooo! Ô glória! Hipp, hipp, hurra!

Jeg ble ansatt for å jobbe som tannlege i Vestfold Fylkeskommune, og er utrolig lettet og glad! :D




Slik var min prosess:
  • 2013
  • September : Fikk Lisens som tannlege fra SAK 
  • 2014
  • Januar: Flyttet fra Brasil til Norge
  • Mars: Giftet meg :) og begynte på norskkurs (Tønsberg Voksenopplæring) - NB! Jeg kunne ingenting på norsk før! 
  • 2015
  • Januar - mars: Deltok på forberedende kurs i Bergenstesten hos Folkeuniversitetet
  • Juni : Tok norskprøve B1- Har bestått alle fire testene
  • Oktober - Desember: Deltok på kurs i nasjonale fag for helsepersonell hos Folkeuniversitetet i Sandefjord.
  • 2016
  • Januar
  • Besto eksamen i nasjonale fag og legemiddelhåndtering 
  • Fikk innvilget min autorisasjon som tannlege i Norge fra Helsedirektoratet
  • Februar: 
  • Ble ansatt og begynte å jobbe 100% som fast tannlege i Vestfold Fylkeskommune
Thoughts become things! Choose the great ones!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! :)