tirsdag 25. august 2015

Skriftlig fremstilling

 ***Eksempel  av Skriftlig fremstilling***


Patricia Couto Araujo
Adresse
25.08.2015

Kommunestyret
politikerne@kommunestyret.no

Forbedring av nærmiljøet

Jeg bor på Solvang i Tønsberg siden 2014 og har lest i avisen at politikerne har satt av penger til å forbedre nærmiljøet i min kommune.  Jeg synes det er viktig at folk som bor i dette området kan foreslå hva pengene bør brukes til.  Derfor skriver jeg denne e-posten for å forklare min mening om saken.

Først og fremst ønsker jeg flere fotballbaner, bedre busstilbud,  sykkelstier og en stor hage, fin hage.  Nabolaget mitt har flere småbarn og eldre som kan kode seg i friluftsliv.  Selv om det er flere mennesker som trenger å ta buss til jobb, har vi dårlig busstilbud. 

Vi bør utvikle kommunen riktig slik at man ikke sløse penger og alle kan få en bedre livsmiljø.  Håper at dere tar stilling av mitt forslag.

MVH
Patricia C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! :)