fredag 31. juli 2015

Sommertid og kjærlighet!

Her er det sommertid i Norge og i dag er en spesiell dag for meg og mannen min. 
Vi har vært sammen i 3 år! Yeayy! 


"Det har vært så gøy å være sammen med deg kjære! Jeg smiler hver dag fordi jeg er glad!"

Jeg og min kjære mann  

Sangen jeg bringer i dag passer utrolig godt til sommerfølelser og vekker mange gode minner. 
Kos dere med fin norsk musikk! :-)




Postgirobygget - En Solskinnsdag - lyrics

Jeg sitter ne' på berget og ser utover havet en solskinnsdag i ferien min i sommer skal jeg surfe stå på vannski og bade ja denne ferien tror jeg blir fin Forbi meg suser Andersen i sin kabincruiser med alle sine venner ombord det kryr av jenter der i gjennomsiktige bluser som Andersen ble kjent med i fjor Jeg titter på jenter jeg har solbriller på så ingen riktig ser hvor jeg ser den peneste av jentene tar av seg sin BH og snur seg i mot meg og sier Du si meg Har du det bra jo takk skal du ha jeg har det bedre enn de fleste her tilstede jeg smiler hver dag fordi jeg er glad det er så fint å leve si meg kan du ikke se det og blir du med og lyser etter krabber for krabber er det beste jeg vet Vi reiser ut i båten min en hvit dromedille hun sier hun er glad at jeg spurte vi finner oss en holme det er fredelig og stille jeg sier jeg er glad at jeg turte Så sitter vi og koser oss til solen går ned og månen atter titter frem vi lyser etter krabber helt til klokka blir fire fornøyde vi vender hjem hun sier Takk for i dag jeg har hatt det så bra det har vært så gøy å være sammen med deg kjære jeg gleder meg til midda' klokka to i morra vi har hatt det så fint kanskje er det mer i gjære jeg dekker på med lys og røde roser og åpner en veuve cliquot Nå har jeg det bra og takk skal du ha jeg har det bedre enn de fleste her tilstede jeg smiler hver dag fordi jeg er glad det er så fint å leve selv om stolbena er skjeve jeg dekker på med lys og røde roser og venter på at hun skal ringe på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! :)