tirsdag 3. mars 2015

Eksempel på Klagebrev- Sko

Patricia Couto Araujo
Adresse
03.03.2015
"Fine Sko A\S"
Storgt. 24
7000 Bergen

Klage på kjøpt av et par sko*


Jeg bor i Tønsberg og har vært på besøk i Bergen den siste måneden. Jeg kjøpte et dyrt par sko på deres butikk. Men etter bare fire uker gikk det i stykker. Skoene var av merke Ecco, og ble innkjøpt for kr 1299,-. På bakgrunn av dette krever jeg at dere utbedrer mangelen, og uten kostnad for meg.

Jeg ber om at dere tar stilling til reklamasjonen min så snart som mulig, og at dere gir en tilbakemelding innen 14 dager fra dags dato. Dersom jeg ikke skulle høre fra dere innen fristen, eller mottar en tilbakemelding jeg ikke kan akseptere, vil saken bli vurdert oversendt til Forbrukerrådet for videre behandling.

MVH

Patricia 
epost: 
tel: 


*Dette eksempelet passer for Norskprøve 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! :)